اروم زیست تاک

شرکت دانش بنیان اروم زیست تاک

اروم زیست تاک

شرکت دانش بنیان اروم زیست تاک

بایگانی
پیوندهای روزانه
پیوندها
  • ۱
  • ۰

شرکت اروم زیست تاک تلفیقی است از دانش، تخصص و تجربه جهت ارائه‌ی محصولات با کیفیت و خدمات مناسب به مشتریان. ما بر این باوریم که توسعه شرکت اروم زیست تاک جز با اتکا به منابع انسانی توانمند و متخصص، تحقق نخواهد یافت.
در همین راستا تلاش در جهت مشتری مداری، ارتقای کیفیت خدمات، رضایت کارکنان و تأمین منافع استفاده کنندگان از محصولات و خدمات ارائه شده، نه یک شعار، بلکه برای ما یک اعتقاد و باور است.
تدوین سیاست‌های توسعه‌ای در جهت نیل به هدف نهایی شرکت اروم زیست تاک که همان خلق بالاترین ارزش برای مشتریان و کسب حداکثر رضایت آنان است، در دستور کار ما قرار گرفته و به همین منظور نیز افزایش بهره وری، بهبود مستمر، ارتقای دانش و کاهش هزینه ها جزو اولویت ها و برنامه‌های مدیران اروم زیست تاک است.
در این میان شرکت اروم زیست تاک هم به عنوان یک بنگاه اقتصادی و با داشتن تجارب مفید، همواره تلاش نموده است گام هایی در جهت رشد و تعالی خود بردارد تا مجال تأمین رضایت حداکثری مشتریانش را داشته باشد.

با احترام
مدیرعامل


uzt.co.ir
  • ۹۷/۰۸/۱۶
  • حامد محمودزاده

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی